logo designer

Grafisch vormgever

Als u een online logo of een logobanner ontwerpt, weet u waarschijnlijk hoeveel tijd dat project in beslag zal nemen. Een logo is moeilijk te conceptualiseren en u zult meerdere versies van het logo moeten hebben. Elk van deze specificaties zal zo'n 500-600 woorden vergen. U zult waarschijnlijk ook specifieke lettertype-eigenschappen nodig hebben om het logo zo klein mogelijk te maken.

Een aanvraag voor een nieuw logo kan tot twee weken in beslag nemen. Maar als u meerdere belangen hebt, kan het tot vier weken duren om de logobanner voor uw website te ontwerpen. U kunt ook meerdere Grafische vormgevers vragen om logo's te maken.

Klanten zullen u vragen het proces van het ontwerpen van een logo of webpagebanner in detail uit te leggen. Dit zal het voor hen gemakkelijker maken. Meestal zult u hen alternatieve versies van uw logo moeten sturen en u zult ook alternatieve versies van de banner moeten leveren. Vaak zal het nieuwe logo er niet helemaal goed uitzien op uw site, en zal het mensen afschrikken.

U kunt ook overwegen om een startpagina te maken met een lijst van de belangrijkste concepten van uw site en de bijbehorende ontwerpbestanden die u zult gebruiken. Dit zal uw pagina's tijdige en gemakkelijker bij te werken in de toekomst.

Je moet in gedachten houden dat als je een ontwerp met een bepaalde bestandsgrootte, zeer waarschijnlijk, dat ontwerp niet in staat zal zijn om snel te laden. Wat betekent dat voor u? Het betekent dat je je ontwerp opnieuw zult moeten maken of opnieuw zult moeten compileren. Auw!

Het delen van ontwerpbestanden

 Maak verschillen in dossierorde om hen in een Beleiddossier samen te stellen als uw het ontwerpen met cliënten. Dit is waar u gegevens zet die aan uw bedrijf en aan uw ontwerptijd betrekkelijk zijn. Dit zal u zowel tijd als hoofdpijnen onderaan de weg besparen.

De Make Time Vs Money myator is niet het enige dat je moet afwegen bij het ontwerpen van een logo. Je moet kijken of het logo of de webpagina banner goed is voor je bedrijf. Hoe ziet uw huidige website eruit? Kijk eens naar de banner van een concurrent. Het moet op uw website worden geïntroduceerd op een plaats waar uw demografische groep het zou kunnen lezen. Is het goed? Hoe verhoudt de banner van uw bedrijf zich tot die van de anderen? Dit zijn allemaal lastige vragen die veel onderzoek zullen vergen.

Wanneer u de tijd besteedt aan het ontwerpen van een nieuwe website, is het de moeite waard om zoveel mogelijk tijd te besteden aan het ontwerp. Als u het ontwerp en optimaliseren van de banner correct, moet u een toename in uw click-throughs en algemene prestaties te zien. Als u geen afbeeldingen hergebruikt, probeert u niet een ontwerp te presenteren dat zo vaak mogelijk verandert voor elke pagina. Misschien moet u meerdere pagina's met banners ontwerpen voordat u begrijpt hoe u het systeem voor u kunt laten werken.

De echte wereld en uw website zijn beide dynamisch. Als u uw website ontwerpt, moet u klaar zijn om veranderingen aan te brengen wanneer dat nodig is. Niemand houdt ervan om te wachten tot dingen geladen zijn of om offline te zijn voor een lange periode van tijd. Als u uw website ontwerpt, moet u er zeker van zijn dat u geen bezoekers verliest omdat ze op een pagina terecht zijn gekomen die niet op hun catch-all staat of gewoon niet wordt opgemerkt. Zijn de banners op uw startpagina duidelijk zichtbaar? Werkt de navigatie aan de linkerkant? Verstrekt u paginalinks die zichtbaar en aanklikbaar zijn? Zijn knoppen voor "Meer informatie" of "E-mail dit" duidelijk aangegeven? U moet uw site zo ontwerpen dat hij aantrekkelijk genoeg is voor mensen om te blijven als ze er op terechtkomen.

Zodra u de schoonheid van het ontwerpen van uw banners hebt bereikt, verken dan andere opties. U kunt video's toevoegen aan uw banners en ze omzetten in PowerPoint-video's voor uw website. Waarom niet? Video-integratie kan de kans dat uw gebruikers op een banner klikken met maar liefst 400% verhogen. Dat betekent dat u een potentiële omzetstijging tot 80% kunt krijgen. Als u weet dat u uw klanten een goede waarde biedt, zullen ze gebruik willen maken van de diensten van uw site en stijgen uw kansen om geld te verdienen aanzienlijk.

Als je weet hoe je online geld kunt verdienen, zul je weten wat je moet doen en hoe je geld kunt verdienen. U kunt een groot deel van de tijd het opbouwen van uw website en steeds gevestigd in de markt, alleen om te vinden dat je een lange weg te gaan voordat je geld te verdienen op alle.

Als u veel tijd besteedt aan uw website, zult u dat doel bereiken en uw doel bereiken om geld te kunnen verdienen. Alles kost tijd, en niets komt zonder inspanning. Daarom, als u wat extra geld in uw zakken wilt steken, bedenk dan hoeveel u zich kunt veroorloven om te investeren in uw online business. Nu, als u zult merken, de naam van het spel is het binnenhalen van extra geld, dus je zult begrijpen het belang van dat.

Uiteindelijk is het dat wat telt.